Summer is here! Now what?

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Argonautica on Mon Jun 02, 2008 10:31 am

Dante wrote:Flooding? We're in a damn drought, next time send your clouds a bit southwest, mkay?
lol. My school got out he 22nd, we start the day after labor day.
avatar
Argonautica
Omg I'm STILL here?!?! =c
Omg I'm STILL here?!?! =c

Male
Number of posts : 457
Age : 26
Gamertag : Argonautica
Registration date : 2008-06-01

View user profile http://x360.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by casemeister16 on Mon Jun 02, 2008 10:39 am

I would've got to get out on May 28 but had to make up 2 snow days.But now my schools out.So I'll:

1.Swim
2.Swim
3.Watch Re-runs on TV
4.Go to movies.
5.Get real bad sunburn*done* Wink
6.Swim
7.Swim
avatar
casemeister16
tdawg>me>squirrels
tdawg>me>squirrels

Male
Number of posts : 95
Age : 23
Gamertag : FSC Stealth
Registration date : 2008-05-28

View user profile http://www.freewebs.com/halo3fsc

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Argonautica on Mon Jun 02, 2008 10:40 am

Havok Se7en wrote:
Argonautica wrote:
Dante wrote:
Tdawg wrote:
Dante wrote:I got out of school May 21st.

Arizona rockz. afro

My family has a winter home in Arizona!

Mkay but I'm not gonna tell you where I live.

lol!
i used to live in Gilbert arizona. our house was so nice.

Apparently we live closer than we thought. I live in Nevada. DEAR GOD IT'S SO HOT. Thank god we have air conditioning. Smile
man, our pool used to get so hot, we'd have to put blocks of ice in it to make it swimmable.
avatar
Argonautica
Omg I'm STILL here?!?! =c
Omg I'm STILL here?!?! =c

Male
Number of posts : 457
Age : 26
Gamertag : Argonautica
Registration date : 2008-06-01

View user profile http://x360.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by MadMax808 on Mon Jun 02, 2008 11:17 am

Havok Se7en wrote:My goals:

1. Let hair grow out
2. Get a six pack
3. Work out
4. Try to earn some money (underage)

haha. those pretty much sound like my goals this summer, and i'm 21. except mine probably look like this:
1- make more money/get a second job
2- get some exercise
3- make more money
4- finsih modding my xbox
5- make more money
avatar
MadMax808
2 stars is BEAST =D
2 stars is BEAST =D

Male
Number of posts : 132
Age : 31
Gamertag : MadMax808
Registration date : 2008-05-29

View user profile http://pearlywhitemod.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Air Bullet on Mon Jun 02, 2008 12:00 pm

MadMax808 wrote:
Havok Se7en wrote:My goals:

1. Let hair grow out
2. Get a six pack
3. Work out
4. Try to earn some money (underage)

haha. those pretty much sound like my goals this summer, and i'm 21. except mine probably look like this:
1- make more money/get a second job
2- get some exercise
3- make more money
4- finsih modding my xbox
5- make more money
No partying? Wink
avatar
Air Bullet
Omg I'm STILL here?!?! =c
Omg I'm STILL here?!?! =c

Male
Number of posts : 389
Age : 26
Gamertag : Air Bullet
Registration date : 2008-05-27

View user profile http://www.myspace.com/mws888

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Deviant Beauty on Mon Jun 02, 2008 12:06 pm


-work
-cardinals games <3
-bbq's with friends and family
-go to the lake
-work
-stab self in eye wishing she didn't have to work
Shocked

_________________
avatar
Deviant Beauty
Da Head Female
Da Head Female

Female
Number of posts : 222
Gamertag : Deviant Beauty
Registration date : 2008-05-27

View user profile http://www.myspace.com/missmelissaeve

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by MadMax808 on Mon Jun 02, 2008 12:10 pm

Air Bullet wrote:
No partying? Wink

haha. only on the weekends (fri and sat) partying on sundays when i have to work monday mornings doesn't work out too well...

i'm not a big partier anyways. i prefer just hanging out accompanied by a cold one.


Last edited by MadMax808 on Mon Jun 02, 2008 12:11 pm; edited 1 time in total
avatar
MadMax808
2 stars is BEAST =D
2 stars is BEAST =D

Male
Number of posts : 132
Age : 31
Gamertag : MadMax808
Registration date : 2008-05-29

View user profile http://pearlywhitemod.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Deviant Beauty on Mon Jun 02, 2008 12:11 pm

lol working my job...we've gotten used to sundays being our party days because it's the only day that we got off early.

_________________
avatar
Deviant Beauty
Da Head Female
Da Head Female

Female
Number of posts : 222
Gamertag : Deviant Beauty
Registration date : 2008-05-27

View user profile http://www.myspace.com/missmelissaeve

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Argonautica on Mon Jun 02, 2008 12:19 pm

[quote="Deviant Beauty"]
-work
-cardinals games


Last edited by Deviant Beauty on Mon Jun 02, 2008 12:24 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : messing up the colors)
avatar
Argonautica
Omg I'm STILL here?!?! =c
Omg I'm STILL here?!?! =c

Male
Number of posts : 457
Age : 26
Gamertag : Argonautica
Registration date : 2008-06-01

View user profile http://x360.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Deviant Beauty on Mon Jun 02, 2008 12:23 pm

you broke something. mwhaha I sorta fixed it Wink

_________________
avatar
Deviant Beauty
Da Head Female
Da Head Female

Female
Number of posts : 222
Gamertag : Deviant Beauty
Registration date : 2008-05-27

View user profile http://www.myspace.com/missmelissaeve

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by MadMax808 on Mon Jun 02, 2008 12:25 pm

haha. yes, argonautica, you missed a closed quote.
back to the baseball games:
i really need to hit up and angels game here again soon. its been years since i've been. baseball games are always a good time
avatar
MadMax808
2 stars is BEAST =D
2 stars is BEAST =D

Male
Number of posts : 132
Age : 31
Gamertag : MadMax808
Registration date : 2008-05-29

View user profile http://pearlywhitemod.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Deviant Beauty on Mon Jun 02, 2008 12:29 pm

Ugh yeah I friggin love to go to the games...we've been to two this year...got some uh-mazing photos of my fave player wee!

_________________
avatar
Deviant Beauty
Da Head Female
Da Head Female

Female
Number of posts : 222
Gamertag : Deviant Beauty
Registration date : 2008-05-27

View user profile http://www.myspace.com/missmelissaeve

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Air Bullet on Mon Jun 02, 2008 12:37 pm

Deviant Beauty wrote:Ugh yeah I friggin love to go to the games...we've been to two this year...got some uh-mazing photos of my fave player wee!
My area is a freaking cardinals vs cubs warfield. Me and my family are Cardinals fans all the way. Whos your favorite player?
avatar
Air Bullet
Omg I'm STILL here?!?! =c
Omg I'm STILL here?!?! =c

Male
Number of posts : 389
Age : 26
Gamertag : Air Bullet
Registration date : 2008-05-27

View user profile http://www.myspace.com/mws888

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Argonautica on Mon Jun 02, 2008 12:53 pm

yeah i was meaning to say Cardinals FTW!
avatar
Argonautica
Omg I'm STILL here?!?! =c
Omg I'm STILL here?!?! =c

Male
Number of posts : 457
Age : 26
Gamertag : Argonautica
Registration date : 2008-06-01

View user profile http://x360.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Deviant Beauty on Mon Jun 02, 2008 10:38 pm

Air Bullet wrote:
Deviant Beauty wrote:Ugh yeah I friggin love to go to the games...we've been to two this year...got some uh-mazing photos of my fave player wee!
My area is a freaking cardinals vs cubs warfield. Me and my family are Cardinals fans all the way. Whos your favorite player?

Mr Adam Wainwright

_________________
avatar
Deviant Beauty
Da Head Female
Da Head Female

Female
Number of posts : 222
Gamertag : Deviant Beauty
Registration date : 2008-05-27

View user profile http://www.myspace.com/missmelissaeve

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by DaKoolA1dMan on Mon Jun 02, 2008 11:26 pm

MadMax808 wrote:
Havok Se7en wrote:My goals:

1. Let hair grow out
2. Get a six pack
3. Work out
4. Try to earn some money (underage)

haha. those pretty much sound like my goals this summer, and i'm 21. except mine probably look like this:
1- make more money/get a second job
2- get some exercise
3- make more money
4- finsih modding my xbox
5- make more money
Let's put emphasis on the "make more money" part.
avatar
DaKoolA1dMan
2 stars is BEAST =D
2 stars is BEAST =D

Male
Number of posts : 169
Age : 30
Gamertag : DaKoolA1dMan
Registration date : 2008-05-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by MadMax808 on Tue Jun 03, 2008 1:08 am

DaKoolA1dMan wrote:Let's put emphasis on the "make more money" part.

haha. yeah, i need to pay for school, save for a new car because mine its on the outs, and i need to move out of my house soon, so i need some monies* for that too. so money is a big deal for me right now, and i could use a bunch of it, not to mention supporting my video game habit.

*yes, i know monies is not a word. Very Happy
avatar
MadMax808
2 stars is BEAST =D
2 stars is BEAST =D

Male
Number of posts : 132
Age : 31
Gamertag : MadMax808
Registration date : 2008-05-29

View user profile http://pearlywhitemod.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Dante on Tue Jun 03, 2008 9:46 am

Deviant Beauty wrote:
-work
-cardinals games <3
-bbq's with friends and family
-go to the lake
-work
-stab self in eye wishing she didn't have to work
Shocked


I swear to God if you're talking about the Arizona Cardinals, our State Shame, I'm going to be incredibly disappointed.

_________________


Never cheat, Never lie, UEG 'till I die.

B.Net Username: TheHurtfulTurkey
avatar
Dante
Moderator from Hell
Moderator from Hell

Male
Number of posts : 250
Age : 26
Gamertag : UEG Redemption
Registration date : 2008-05-26

View user profile http://www.unitedxtremegaming.net

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Deviant Beauty on Tue Jun 03, 2008 9:48 am

HAHAHA nooo the baseball team... STL Cards !

_________________
avatar
Deviant Beauty
Da Head Female
Da Head Female

Female
Number of posts : 222
Gamertag : Deviant Beauty
Registration date : 2008-05-27

View user profile http://www.myspace.com/missmelissaeve

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Dante on Tue Jun 03, 2008 9:50 am

Whew...I just recovered from a minor heart attack thanks to you.


afro

_________________


Never cheat, Never lie, UEG 'till I die.

B.Net Username: TheHurtfulTurkey
avatar
Dante
Moderator from Hell
Moderator from Hell

Male
Number of posts : 250
Age : 26
Gamertag : UEG Redemption
Registration date : 2008-05-26

View user profile http://www.unitedxtremegaming.net

Back to top Go down

Second hand smoke

Post by B1acki3 on Tue Jun 03, 2008 10:11 am

Dante wrote:
Deviant Beauty wrote:
-work
-cardinals games <3
-bbq's with friends and family
-go to the lake
-work
-stab self in eye wishing she didn't have to work
Shocked


I swear to God if you're talking about the Arizona Cardinals, our State Shame, I'm going to be incredibly disappointed.

The worst part of the whole deal is that you all couldn't even get your own state shame, you had to go and take ours instead. Sadness.
avatar
B1acki3
tdawg>me>squirrels
tdawg>me>squirrels

Male
Number of posts : 35
Gamertag : B1acki3
Registration date : 2008-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Dante on Wed Jun 04, 2008 6:09 am

No comprendo. Que ha occurido?

_________________


Never cheat, Never lie, UEG 'till I die.

B.Net Username: TheHurtfulTurkey
avatar
Dante
Moderator from Hell
Moderator from Hell

Male
Number of posts : 250
Age : 26
Gamertag : UEG Redemption
Registration date : 2008-05-26

View user profile http://www.unitedxtremegaming.net

Back to top Go down

Re: Summer is here! Now what?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum